Darmowe próbki produktów 2012

                                                              


Czytaj dalej i dowiedz się jak zamówić próbki produktów, jak je wykorzystać oraz jak wyglądała moja paczuszka






Po co? Dla kogo? Jak możemy wykorzystać próbki?
  • możemy wykorzystać puste opakowania po próbkach. Jedziemy na wakacje/w podróż/do rodziny i nie chcemy zabierać ze sobą dużej butli np. szamponu? Wykorzystajmy to, co mamy,czyli przelejmy specyfik do mniejszej buteleczki po próbkach.
  • produkty  nadają się nie tylko dla dzieci, możemy wykorzystać je także w naszej pielęgnacji,m.in. ze względu na skład produktów (bez SLS'ów- włosomaniaczki wiedzą  co chodzi;-)  i silne właściwości nawilżające olejków Johnson's Baby. Skóra jest po nich miękka, absolutnie nie ściągnięta.
  • mleczko pielęgnujące świetnie sprawdza się jako balsam do ciała (również po goleniu)
  • oczywiście w pielęgnacji niemowląt
  • możemy ofiarować próbki znajomej w ciąży, komuś, kto ma dziecko


Tak wyglądała moja paczuszka:


Czy płacimy za wysyłkę?
NIE. Próbki, jak i wysyłka są całkowicie za darmo. (sprawdziłam)

Ile trzeba czekać na przesyłkę?
Około 2 tygodni.
Czy sama zamawiałam próbki?
Tak, moją paczkę widzicie na zdjęciu powyżej.
Czy trzeba potwierdzać zamówienie przez maila? 
TAK, zasady zostały zmienione i aktualnie po wypełnieniu formularza zostanie do nas przesłany e-mail potwierdzający zamówienie.
Jak zamówić?
Ułatwiam Wam sprawę;) Starczy kliknąć w obrazek poniżej, automatycznie przeniesie nas do odnośnika z formularzem do wypełnienia:

Przygotowałam dla Was wskazówki dotyczące wypełniania formularza:

Polubcie oficjalny fan page na Facebook'u jeżeli chcecie być na bieżąco  informowani o nowościach:  KLIK


74 (dodaj komentarz):

  1. Dzięki za link, przyda się mojej siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://shinybox.pl/?ref=4b7dfe4 polecam

      Usuń
  2. super, na pewno skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, że dzielisz się z nami takimi nowościami, będzie więcej takich nowinek o próbkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą, ale najpierw sprawdzę, czy dane firmy faktycznie wysyłają próbki itp.

      Usuń
  4. idzie pocztą polską?

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam skorzystać ale nie wiem co się dzieje. możesz mi pomóc? bo jak wypełniłam i dałam zamów to mi przechodzi na takie białe pole. a na emailu nie mam żadnego potwierdzenia ani nic. jak chce z powrotek od nowa to się nie da bo pisze ze mozna wypełnić tylko raz.

    pomożesz, to ważne ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "jak chce z powrotem od nowa to się nie da bo pisze ze mozna wypełnić tylko raz." -widocznie Twoje dane już zostały zapisane w ich systemie i przesyłka zostanie wysłana, wszystko jest ok, bo z tego co pamiętam, nie wysyłają żadnego e-maila z potwierdzeniem

      Usuń
    2. Dziękuję :*
      ale jak by coś to mogę jeszcze liczyć na twoją pomoc ?

      Usuń
    3. oczywiście, pisz śmiało;-)

      Usuń
  6. mam prosbe - wypełniam i wyskakuje mi ze nieprawidłowy kod pocztowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy oni jakoś sprawdzają, że jest się w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie;-)
      wypełniasz formularz i czekasz na przesyłkę jakoś 2-2,5 tygodnia.

      Usuń
    2. Ty zaznaczyłaś, że jesteś w ciąży mam rozumieć? :-)

      Wysyłka listem poleconym?

      Dziękuje za odpowiedź :-)

      Usuń
    3. tak, trzeba to zaznaczyć, żeby wysłali próbki.
      jeżeli masz większą skrzynkę na listy to listonosz po prostu zostawia paczuszkę w skrzynce, odbiór listu poleconego trzeba zatwierdzić podpisem, a tej przesyłki nie (nic nie podpisujesz), to zwykła paczka reklamowa;)

      Usuń
  8. mnie w ogóle nie przenosi na tę stronę.pokazuje mi "niezaufane połączenie" i za żadne skarby nie mogę przejść dalej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Twoja przeglądarka blokuje wejście na tą witrynę, spróbuj użyć innej przeglądarki i daj znać, czy już ok

      Usuń
    2. pomogło :) dzięki! wyskoczyło wprawdzie białe pole po kliknięciu "zamów",ale widzę po komentarzach,że nie tylko ja napotkałam na taki problem :) wiec liczę,że wszystko jest ok i paczka do mnie dotrze. swoją drogą super z Twojej strony,że informujesz swoje czytelniczki o takich okazjach,zawsze to fajna okazja,by wypróbować produkty przed ich zakupem.

      Usuń
  9. ja mam pytanie. mieszkam na wsi, u mnie nie ma poczty tylko jest w okolicznej miejscowości :) więc nazwę swojej miejscowości mam wpisać w polu ULICA, a miejscowość gdzie mieści się poczta w polu MIASTO? bardzo byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

    i dziękuję za informację wogóle o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma znaczenia, że nie ma poczty, sprawdź może na rachunkach jak adresują do Ciebie przesyłki i tak wypełnij, w polu ulica podaj normalnie ulice, w polu miasto: nazwę wsi, kod pocztowy: zgodny z kodem Twojej wsi,
      nie wiem, czy dobrze zrozumiałam Twój problem, więc jeżeli nadal się coś nie zgadza to pisz;)

      Usuń
    2. a jeżeli nie masz ulicy, to powtórz w polu ulica: nazwę wsi z nr domu, ale najlepiej sprawdź może na rachunkach jak adresują do Ciebie przesyłki i tak wypełnij, pozdrawiam, mam nadzieję, że pomogłam

      Usuń
  10. ale fajne;) nie wiedziałam ;p
    super post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,już wypełniam, mam tylko pytanie czy ty wypełniałaś swoj nr. telefonu ? Ponieważ jeśli dam zmyślony to nie będą dzwonic ?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypełniłam, podałam swój nr tel, nikt nie dzwonił, dlatego można wpisywać obojętnie jaki
      pozdrawiam;)

      Usuń
  12. Również wypełniłam formularz a jak kliknęłam wyślij to przeniosło mnie na białą stronę, mam nadzieję, że mają mimo to moje dane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z pewnością mają, mnie też przeniosło na białą stronę po wypełnieniu formularza i nie było trzeba nic potwierdzać mailowo,
    udanego weekendu! u mnie niestety pogoda nie dopisuje:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zapowiada się, że będzie udany czego i Tobie życzę :) pogoda póki co słoneczna ;>

      Usuń
    2. u mnie rano było bardzo ciepło i duszno. teraz jest na odwrót ;p zimno i pada deszczyk.. no ale cóż, uwielbiam taką pogodą :) kiedy jest gorąco ledwo żyję.. również udanego weekendu. Kasia ;)

      Usuń
  14. Hej, wypełniłam formularz i nacisnęłam zamów i tak jakby zawiesiła mi się strona. Kiedy cofam i naciskam ponownie ;'zamów' wyskakuje mi komunikat, że forularz można zamówić tylko raz:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawiła się białą strona? to normalne,
      "kiedy cofam i naciskam ponownie ;'zamów' wyskakuje mi komunikat, że forularz można zamówić tylko raz:>" -a to dlatego, że Twoje dane zostały dodane do bazy wysyłkowej, więc nie pozostaje nic innego, jak czekać na przesyłkę;)

      Usuń
    2. właśnie miałam pytać bo zrobiło mi się tak samo, ale jak tak, to czekam z niecierpliwością na przesyłkę! :) dzięki za info:)

      Usuń
  15. Dziękuje za szybką odpowiedź :) zapomniałam się podpisać- Agnieszka:)
    przy okazji trafiłam na tego bloga ale chyba zostanie dodany do moich codziennych rytuałów po wejściu na internet:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie aktualizuję bloga, odpowiadam na komentarze, ale wpisy dodaję średnio co trzy dni, Agnieszko będzie mi niezmiernie miło, jeżeli zostaniesz na dłużej!;)

      Usuń
    2. a jeżeli jest jakaś tematyka, która szczególnie Cię interesuje np. modowe wyznaczniki na lato, pielęgnacja włosów itd. to pisz śmiało, a postaram się stworzyć jakiś poradnik

      Usuń
  16. Ojej, dziękuje:) skoro tak to chętnie skorzystam z porad:) czy mogę pisać wiadomość prywatną? Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. jasne, mój e-mail: makeyoufeelbetter@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Great page! And very useful instructions;)

    www.english4uu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez przypadek tu trafilam i musze przyznac, ze prowadzisz swietnego bloga :D
    Super pomysly ;-)
    Pozdrawiam i masz we mnie swoją czytelniczkę :D
    Pozdrawiam
    M.
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sprawa! chyba zamówię ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ej a jak ja chcialam zamowic to mi sie wyswietlilo ze polaczenie jestniezaufane i nic sie nie da zrobic.
    a u was dziewczyny sie tak nie pojawia? co mam zrobic aby zamowic ta probke? bardzo mi na niej zalezy.

    OdpowiedzUsuń
  22. może Twoja przeglądarka blokuje tą witrynę, spróbuj użyć innej przeglądarki i daj znać, czy już ok

    OdpowiedzUsuń
  23. mi sie nie zmiesci do skrzynki. a jak nikogo nie bedzie w domu to zostawi ja pod drzwiami czy na poczcie bedzie?przeciez ktos ja moze wziasc:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nikogo nie będzie w domu to listonosz zostawi Ci awizo z adresem poczty, na którą musisz się udać po odbiór paczki. Spokojnie, nie powinno być problemu z odbiorem! :-)

      Usuń
  24. zamówiłam! Dzięki za podpowiedź!
    Oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za info!, darmowe próbki to rzeczywiście fajna opcja na wypróbowanie nowych kosmetyków. Ja obecnie szukam czegoś, co poprawi kondycję mojej skóry. Niestety zimą używałam balsamów od Yves Rocher, bardzo podobały mi się ich zapachy, a teraz mam problem z bardzo przesuszoną skórą :( Póki co ani Nivea ani Garnier sobie z tym nie radzą. A w sumie jakby tak pomyśleć, kosmetyki dla dzieci to nie jest taki zły pomysł, więc jeszcze raz thanks a lot! :)


    PS zapraszam do głosowania na najlepszy look 37. Gdynia Film Festival
    http://diableebleu.blogspot.com/2012/05/najlepszy-look-37-gdynia-film-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nie zaznaczyłam, że jestem w ciąży... Ale wybrałam date urodzenia dziecka... Liczy się czy nie bardzo?:(

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja nie zaznaczyłam, że jestem w ciąży, tylko datę urodzenia dziecka:( to źle?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też jakiś czas temu zamówiłam i już odebrałam te próbki. Wybrałam tylko płyn i mleczko, bo to produkty nie tylko dla maluszków ;)

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że trafiłam do Ciebie :) sama skorzystam z promocji :) mam chrześnika :) produkty, jeśli takowe otrzymam :)

      będę wpadać częściej dodam sobie tylko do obserwowanych :)

      Usuń
  29. Wykorzystam:) Obserwuje zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. Blog bardzo interesujący, myślę ze będe stałą bywalczynią:)

    Chciałam zamówić również te próbki, jednak wyskakuje mi nieustannie komunikat o nieprawidłowym nr telefonu. Próbuje z myśnikami, z zerem, ukośnikiem, ciągiem liczb i wyskakuje nadal że niepoprawny, a bez nr tel nie wchodzi.
    Prosze o podpowiedź jeśli ktoś miał już z tym styczność..Pozdrawiam serdecznie:)Aga L.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podajesz swój nr tel? Jeżeli zmyślony to możliwe,że ktoś już go wcześniej podał.
      Spróbuj inny. Przy wpisywaniu nie trzeba oddzielać nr, wpisz jednym ciągiem(np. 721955822) i daj znać, czy się udało.

      Usuń
  31. hej :) trafiłam niechcący na twojego bloga i muszę powiedzieć, że fajnie się go przegląda. oczywiście skorzystałam z zamównienia darmowych próbek, ale jak weszłam na pocztę to znajdował się tam mail a w nim potwierdzenie zamówienia, jednak jak klikam na ten odnośnik włącza mi się biała strona, jakby odnośnik byl nie teges coś ;) wiesz coś o tym, czy i tak mi przyjdą próbki czy wystosować do nich jakiegoś maila z zapytaniem :)? z góry dzięki za odpowiedz.
    mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz trzeba potwierdzać zamówienie na maila? o nawet nie wiedziałam, że to zmienili.
      Biała strona to normalna rzecz, klikając "zamów" też ją zobaczyłam, a próbki dostałam.
      Pozdrawiam nową Czytelniczkę;-)

      Usuń
  32. dzięki za szybką odpowiedź :)
    mary

    OdpowiedzUsuń
  33. Porażający są ci wszyscy w komentarzach. Weszłam tu przypadkowo, i czytam komentarze: a co zrobić, jak biała karta ,a co jak zły kod pocztowy, a jak nie wpisze prawdziwego nr telefonu. Prowadząca bloga podaje palec, a Wy rękę urywacie i jej d..e zawracacie. Poradźcie sobie, a jak nie, to mówi się trudno. Nie będzie gratisu i już, nic się nie stanie a świat sienie zawali. I do prowadzącej ten blog: odpuść sobie odpowiadanie na takie dziwne pytania niezaradnych komputerowo dziewuch. Lepiej energie poświecić na ciekawe wpisy, niż na odpisywanie jak zaradzić błahym problemom. Wtedy ten blog przyjdzie czytać bardziej inteligentna grupa ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  34. witaj :) też właśnie złożyłam zamówienie i faktycznie trzeba teraz potwierdzać mailowo :) dziękuję za link i będę bardzo wdzięczna, jeśli czasem zamawiając jakieś darmowe próbki kosmetyków będziesz wrzucać linki i do innych firm :D super sprawa
    na bloga trafiłam przypadkowo, ale bardzo mi się podoba i dołączam do grona codziennych bywalców
    pozdrawiam serdecznie
    Madzik

    OdpowiedzUsuń
  35. Paczka jest oznakowana jako johnson's baby? Jest to widoczne na pierwszy rzut oka? Z góry dzięki za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dostałam maila w celu potwierdzenia zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już edytowałam informacje zawarte na blogu o potwierdzaniu przez e-mail, dziękuję za wiadomość o zmianie zasad

      Usuń
    2. dziękuję za to info o próbkach. Zamówiłam :-)

      Usuń
  37. Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, a proponowane przez Ciebie produkty już mam w domu:) Lubię bardzo tą firmę!:) Post od DIY bardzo mnie zainteresował, muszę spróbować:) Uwielbiam zrobić coś sama...

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog ! Przed chwilka zamówiłam sb próbki. Mam nadzieję że dojdą jak najszybciej. Dodaję się do obserwatorów i będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku lipca przyszły mi próbki nawet spoko są. Moja mama powiedziała że jak byłam mała to miałam na kosmetyki tej firmy uczulenie xd

      Usuń
  39. Zamówiłam próbki, teraz czekam na przesyłkę. Będą na prezent dla szwagierki która spodziewa się dziecka:) Dziękuję za taką możliwość:) Czekam z niecierpliwością na następne takie okazje:)

    Pozdrawiam,
    Ewelina_naina

    OdpowiedzUsuń
  40. ehh wypełniam wniosek daje zamów i nic sie nie dzieje:| nie otrzymuje wiaodmosci że złożyłam zamówienie co robie nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj wypełnić formularz raz jeszcze, podaj inny e-mail i sprawdź, czy wypełniłaś wszystkie pola;-)

      Usuń
  41. ja dałam że urodziłam w kwietniu tego roku

    OdpowiedzUsuń
  42. będziesz umieszczać jeszcze jakieś próbki produktów ? :) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli, podpiszesz się imieniem/nickiem, stałych komentatorów na pewno dzięki temu zapamiętam;-)
jeżeli masz bardziej prywatne pytanie/propozycję na temat wpisu:
todayweloveit@gmail.com

 

Obserwatorzy:



dź na bieżąco i polub,
by śledzić nowości



BLOG ISTNIEJE OD:

października 2012r.